Πως το Machine Learning μεταμορφώνει το Digital Marketing

Date: 30/10/2020
By: Digilect Creative Agency


To Machine Learning κυριαρχεί πλέον σε όλο και περισσότερες συζητήσεις για το μέλλον του Digital marketing. Παρόλο που η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται ακόμη στα πρώτα της βήματα, εκτιμάται πως η επιρροή της θα είναι μόνο αυξανόμενη.

Δεν είναι τυχαίο πως πολλές μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη τεχνολογία για την επίλυση προβλημάτων και για να εξάγουν πολύτιμες πληροφορίες από τα Big Data.

Τι είναι το Machine Learning;


Συχνά παρατηρείται η ταύτιση του Machine Learning (Μηχανική Εκμάθηση) με την Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη), το οποίο φυσικά είναι λάθος. Η μηχανική εκμάθηση είναι ένα υποσύνολο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Eίναι ένας από τους παράγοντες που χρησιμοποιούνται στην επιδίωξη καλύτερης Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη χρησιμοποιεί μηχανισμούς που βασίζονται σε αλγόριθμο για την ολοκλήρωση εργασιών με "έξυπνο" τρόπο.

Η Μηχανική Εκμάθηση περιλαμβάνει την ακόλουθη διαδικασία:

Μια υπολογιστική μηχανή τροφοδοτείται με πληροφορίες που αναλύει για να βρει τάσεις και μοτίβα - "μάθηση" σχετικά με τα δεδομένα που έχει δεχτεί. Κατά την διαδικασία της "μάθησης", το μηχάνημα διδάσκει στον εαυτό του έναν αλγόριθμο που βελτιώνει συνεχώς τις γνώσεις που αποκτά από τα δεδομένα.

Καθώς τροφοδοτείτε το μηχάνημα με περισσότερα δεδομένα, αυτό συνεχίζει να βελτιώνει τους αλγόριθμους του, αντικατοπτρίζοντας τυχόν αλλαγές στα δεδομένα. Όσο περισσότερα δεδομένα αναλύει η μηχανή, τόσο ακριβέστερος είναι ο αλγόριθμος.

Με ποιους τρόπους το Machine Learning χρησιμοποιείται στο Digital Marketing.


Παρόλο που είναι πολύ οι τομείς που το Machine Learning μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο Digital Marketing, παρακάτω σας παραθέτουμε τέσσερις τρόπους που οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν την προσπάθειες τους στο marketing με την βοήθεια αυτής της τεχνολογίας.

01. Εξατομίκευση


Κάθε πελάτης έχει την ανάγκη να αισθανθεί πως ένα brand μιλάει απευθείας σε αυτόν. Σύμφωνα με έρευνες το 52% των καταναλωτών είναι πιθανόν να αλλάξει την μάρκα προτίμησης του εάν αισθανθεί πως η εταιρεία δεν καταβάλλει προσπάθειες να τον προσεγγίσει. Χάρη στην πρόοδο της Μηχανικής Εκμάθησης, μπορείτε να κάνετε την εμπειρία των πελατών σας πιο προσωποποιημένη από ποτέ.

Το Netflix είναι μια πρωτοπόρος εταιρεία εξατομικευμένης εμπειρίας χρήστη. Κάθε φορά που συνδέεστε, οι τηλεοπτικές αποφάσεις που λαμβάνετε τροφοδοτούν τον υπολογιστή τους με όλο και περισσότερα δεδομένα. Σε αντάλλαγμα, σας τροφοδοτεί με περιεχόμενο που πιστεύει ότι θέλετε να παρακολουθήσετε.

Για την επιχείρησή σας, η εξατομίκευση σημαίνει να προσεγγίζετε τον πελάτη με το σωστό μήνυμα την κατάλληλη στιγμή. Αυτό μπορεί να είναι με ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γεμάτο με περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει ή προϊόντα που μπορεί να θέλουν να αγοράσουν στην ενότητα "προτεινόμενα προϊόντα" στον ιστότοπό σας. Η Amazon είναι κυρίαρχος αυτού του είδους εξατομίκευσης. Το 35% των εσόδων τους προέρχεται από τη συνιστώμενη μηχανή προϊόντων.

02. Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο


Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε το Machine Learning για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ταιριάζει καλύτερα στο κοινό σας. Διατίθενται εργαλεία που μαθαίνουν ποια μηνύματα, ή/και μεμονωμένες λέξεις επηρεάζουν το κοινό σας πιο αποτελεσματικά.

Για να καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα, η Μηχανική Εκμάθηση χρησιμοποιεί μια μορφή δοκιμών A / B ώστε να μάθει περισσότερα για όσους ασχολούνται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τίτλο άρθρου ή διαφήμιση κοινωνικών μέσων επί πληρωμή, μπορείτε να πειραματιστείτε με διαφορετικό περιεχόμενο για να ανακαλύψετε ποιο θα προσφέρει την καλύτερη απόδοση.

Η Google είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της Μηχανικής Εκμάθησης.

Η ικανότητα των μηχανών αναζήτησης να κατανοήσουν τις προθέσεις αναζητήσεων σας, έχουν βελτιωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των δυνατοτήτων της Μηχανικής Εκμάθησης.

Σήμερα, είναι σε θέση να σας παρουσιάσει πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης από ποτέ.

03. Έξυπνη υποβολή προσφορών


Η πληρωμή ανά κλικ (PPC – Pay per click) είναι το μεγαλύτερο κανάλι μάρκετινγκ δεδομένων. Προηγουμένως τα στελέχη και οι διευθυντές έπρεπε να περάσουν ώρες αναλύοντας τεράστια σύνολα δεδομένων για να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες. Η Μηχανική Εκμάθηση μπορεί τώρα να βοηθήσει σε πολλούς τομείς της διαδικασίας.

Η Έξυπνη υποβολή προσφορών (smart bidding) της Google χρησιμοποιεί το Machine Learning για τη βελτιστοποίηση κάθε καμπάνιας και την αύξηση της απόδοσης επένδυσης. Ο αυτοματισμός είναι επίσης χρήσιμος για το ρυθμό και την κατανομή του προϋπολογισμού, τη βελτιστοποίηση του δημιουργικού, την αναφορά και τη στόχευση του σωστού κοινού.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το LinkedIn και το Instagram αναπτύσσουν ολοένα και πιο εξελιγμένες πλατφόρμες διαφήμισης, επιτρέποντάς σας να αποκτήσετε τα ίδια οφέλη στα κοινωνικά σας κανάλια.

04. Chatbots


Τα Chatbots αντικατοπτρίζουν την επανάσταση στο πρόσωπο της εξυπηρέτησης και της υποστήριξης των πελατών. Είναι κοινό θέαμα να εμφανίζεται ένα chatbot στην κάτω γωνία ενός ιστότοπου σήμερα. Η τεχνολογία αυτή εξαρτάται από την τεχνολογία Μηχανικής Εκμάθησης για να παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Τα chatbots χρησιμοποιούνται από τις επιχειρήσεις για να απαντήσουν άμεσα σε απλά ερωτήματα. Μαθαίνουν συνεχώς από τις απαντήσεις των πελατών, επεκτείνοντας τη βάση γνώσεων τους ώστε να απαντήσουν καλύτερα σε μελλοντικά ερωτήματα.

Διαθέσιμα 24/7 και χωρίς χρόνο αναμονής, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χρησιμοποιήσετε το Machine Learning για τη βελτίωση της υπηρεσίας σας.

Είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να καλύψετε τις απαιτήσεις του σύγχρονου πελάτη. Η υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας έχει το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης από οποιοδήποτε κανάλι εξυπηρέτησης πελατών. Τα Chatbots είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε στους πελάτες σας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας χωρίς τεράστια έξοδα στο προσωπικό υποστήριξης, την εξυπηρέτηση που χρειάζονται.

Η Μηχανική Εκμάθηση δεν είναι πλέον μια φουτουριστική, μακρινή τεχνολογία. Χρησιμοποιείται καθημερινά από μεγάλα brands για εξοικονόμηση χρόνου, βελτιστοποίηση της προσφοράς και βελτίωση της ποιότητας του μάρκετινγκ.

Να είστε σίγουροι πως το 2020 αποτελεί την χρονιά που το brand σας θα πρέπει να χαράξει μια στρατηγική Mηχανικής Eκμάθησης.


Πως το Machine Learning μεταμορφώνει το Digital Marketing

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

footer (+30) 210 38 09 144 @ © 2021 by Digilect Creative Agency | GDPR